In deze handleiding leggen wij stap voor stap aan u uit hoe u de door u bestelde producten naar ons kunt retourneren.

----------------------------------------------------------

LET OP!!

Heeft u de door u bestelde producten als gast afgerekend dan verzoeken wij u eerst contact met ons op te nemen via ons contactformulier met daarin de bestelgegevens van het product dat u wilt retourneren.
Wij zetten uw gastaccount dan om naar een klant-account.
In uw eigen account-omgeving kunt u vervolgens het retourneren aanvragen en de status van uw retour volgen.

De verzendkosten voor het retour zenden van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening.

------------------------------------------------------------

Om uw bestelling te retourneren logt u allereerst in op uw account.
Wanneer u bent ingelogd klikt u op 'GESCHIEDENIS EN DETAILS VAN MIJN BESTELLINGEN'

geschiedenis_en_details_van_mijn_bestellingen

Hierna kijkt u naar het juiste bestelnummer en klikt u op de tekst 'Details'

details

Vervolgens vinkt u het product (of producten) aan, die u wilt retourneren en vult u de reden in in het tekstvak.
Klik hierna op de knop : 'Vraag een retour aan'.

aanvraag retour

Wij krijgen hiervan bericht en vervolgens kunt u in uw account de status zien van uw aanvraag.
Dit doet u door op de knop 'GERETOURNEERDE PRODUCTEN' te klikken die u ziet als u inlogt in uw account omgeving.

geretourneerde producten

Hier ziet u de status van uw aanvraag. Indien u ziet staan: 'Wacht op bevestiging' dan is uw aanvraag bij ons in behandeling.


wacht op bevestiging

Is de status gewijzigd naar 'Wacht op pakket' dan ziet u een mogelijkheid om het retourformulier af te drukken.
Print deze uit, vul het formulier in, plak dit formulier op het pakket en verstuur dit naar het adres wat op het formulier staat vermeld.

wacht op pakket


Wanneer wij uw pakket hebben ontvangen, kunt u dit zien aan de pakketstatus.
Er komt dan te staan: 'Pakket Ontvangen'.

pakket ontvangen

Wij zullen de door u retour gezonden producten bekijken/beoordelen en eventueel een creditnota aanmaken.

Uw pakketstatus wordt als laatste gewijzigd naar: 'Retour voltooid'.

retour voltooid


Heeft u desondanks toch nog vragen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier.